stamp whit fun

i måndags fick jag hem 2 supersöta stämplar från whiff of joy...å här kommer första kortet jag gjort , det är efter en skiss hos stamp with fun stamp with fun , jag är inte helt nöjd med färgläggningen..jag använde bara mcp teknik , jag brukar använda promarker o mcp i vanliga fall...o det ska jag fortsätta med känner jag
menmen nu är det julkort som gäller här...o jag ska bara använda mig av mina spillpapper o julpapper jag redan har...


i love this cute stamp from whiff of joy...and its painted with MCP , but i usually use promarker + mcp and going to do so ...


ok...vi håller på o planerar makens 40 årsfest...och inbjudningskorten driver med hans 40 års kris men jag behöver ha en rolig text i den...såå är det nån som har tips vad man kan skriva så tar jag tacksamt emot det...
ungefär så här kommer korten att se ut ialla fall...



nu är det snart dags att åka till jobbet....
tjingeling

Kommentarer
Postat av: agnes

Beautiful card, love the blue colors and this cute stamp.

Thanks for joining us



hugs agnes

swf-team

2009-10-01 @ 09:46:06
URL: http://agnesstampcards.blogspot.com
Postat av: marit

Fina kort!!!



Hoppas att allt är bra=)



Kram

2009-10-08 @ 10:24:44
URL: http://maritsblog.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0