för hobbyhuset

detta är efter en skiss som miss goldie har gjort till hobbyhuset...en helt underbar skiss tycker jag som oftast scrappar med bara 1 foto...papprena jag använt hittade jag på slöjd detaljer , det var en rea påse och jag såg inte vad det var för papper i men dom var helt OK tycker jag





jag hade inga rosor i passande färg då jag har färgat in dessa ( som var vita) med en röd fluid chalk o sen lagt på brilliance copper på topparna..



det är ALLTID så svårt med bokstäver tycker jag...man har aldrig ett passande typsnitt eller färg eller storlek...dessa är från MM och var vita , flockade..jag har färgat in dom med fluid chalk både ljus o brun ( var jättesvårt att få det bra) men var fortfarande inte nöjd , så jag duttade på brilliance gold ,,och..tja...det får vara så här nu....

sen måste jag säga att jag idag såg att nån hade redan tipsat om att göra swirls på OH plast på scrappiz..och jag har INTE snott tipset därifrån , ville bara tala om det...

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0