denna är till scrappiz

här har jag gjort efter en skiss på scrappiz , jag har försökt göra den sommrig o även här har jag använt maja papper...








det är nån som skrivit här imin blogg o frågat om jag hetter LARM förut och nej det har jag inte
jag får väldigt mycke mera scrappat nuförtiden och det beror på att vi har gjort om lite här hemma..vi har nu ett "familjerum"..där sitter jag o pysslar samtidigt som barnen gör läxorna ..eller surfar...eller spelar tv spel ..jag ska visa foton på detta rum snart...ingen som har en liten soffa eller 2 fåtöljer att sälja tro???
ha en trevlig helg

Kommentarer
Postat av: Pär Larsson

oki, sorry, letar efter en gammal bekant bara som bor i Ardala. :-) ...Pär

2009-09-24 @ 16:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0