mässa i skövde idag...

och jag skulle ju baaaaara titta... o kom hem med 38 papper o lite annat


dessa papper låg i en hemlig påse jag köpte hos scraphörnan för bara 45 kr...det stod på påsen vad det var för typ av papper o jag tog en vintage...dessa ska jag ha till bröllopsfotona , för det gick i lila o creme som vårat bröllop gjorde...o det är ju baaaara 8 år sen vi gifte oss..kanske dags o ta tag i dom...

men jag fyndade mera....


dessa är köpta hos bewed


detta är från scraphörnan


detta är från hobbyhuset


o detta från mazzarin o pappersarken

det blir mest papper eftersom det är svårt att köpa det över nätet..o gärna coola , tuffa papper som passar vilda grabbar...så nu ska jag klappa lite på dessa...ha en trevlig helg allihopa
o akta er för spöken o andra hemska varelser...( men det går att muta dom...)

Kommentarer
Postat av: Diana

Nämen vad roligt! Då kanske vi sågs igår? Jag jobbade i Mazzarins monter :)

2009-11-01 @ 11:32:48
URL: http://sayurii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0