*shit* vad skoj...

jag köpte ju både UTEE pulver o tags på mässan o var ju bara tvungen att prova detta...o j-a vad skoj det var!!!



det är inget vidare fotat ser jag...men jag har använt mig av distresser ( å jag som funderat på att sälja dom!!!)
och en gammal makeup svamp...gjorde även egen mist av distress o mica pulver..
men hur gör ni med baksidan av tagsen?? den ser ju inget vidare ut där...

sen så är jag med i MVH på pyssel.net o fick ett finfint paket igår...men jag har ingen aaaning om vem det kan vara ifrån...??




och så har jag gjort ett kort till stämpelsnacks novembertävling..det bidde ju ingen stafett pga för få anmälda så dom kör en anna tävling , så kika gärna in där och var med...



tjingeling

Kommentarer
Postat av: marit

jag färgar in baksidan också och ibland stämplar jag någon text eller skriver en hälsning, beroende på vad tagen ska användas till



ps, kolla mailen ;-)

kram

2009-11-04 @ 16:36:10
URL: http://scraphornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0