mina första DT kort

det är såå kul att vara DT ..man vet ju vad man har att jobba med o behöver inte gräva bland flera hundra grejer...
så här kommer mina 4 första kort allt material är ifrån scraphörnan...


detta kort gjorde jag direkt när jag fick påsen på mässan i skövde supersöta ugglorna från rachelle ann miller

papper: scalloped cardstock , "owls and doodles från best creations
dekorationer: organza band , primaros , stickles



här är en stämpel från greeting farms " miss anya" , jag måste bara säga vilka underbara stämplar!!! tycker ni det är pilligt eller svårt att färglägga så prova en stämpel från greeting farm...inget småpill o ganska kraftiga linjer gör det enkelt.
Papper: little yellow bicycles "love letters" o "kiss lace" bazzills "dotted swiss"
dekorationer : blomma utskuren med slicen , magic mesh , stickles , organza band




här är en vacker whiff of joy stämpel
papper : kaiser " cafe latte" , little yellow bicycles " love letters"
dekorationer : prima ros , organzaband

jag har använt både fram o baksidan på love letters pappret



och denna stämpel är verkligen en favorit...såååå sööt . "fairy tink" heter den o den kan användas både som en tjej o kille

papper : bazzills "dotted swiss" , lace cardstock
dekorationer : magic mesh , organza band , kaiser rhinestone
denna magic meshen är såå rolig för du kan riva den o chalka den , vilket jag gjort här..



jag har dragit med en glitterpenna på linjerna

jag gjorde ju 2 LO:s på cropen i skövde oxå men nu när jag skulle uppdatera här så glömde jag att fota dom...så det blir nog en uppdatering här imorgon oxå...men jag tycker ni ska kika in hos scraphörnan för  DT Anna har lagt ut en underbar skiss..nu är det dags att åka till jobbet....ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Kicki

Åhh så många fina alster!! :0)

Älskar Fairy Tink-stämpeln!!

Kram Kicki

2009-05-11 @ 14:34:47
URL: http://kickansblogg.blogspot.com
Postat av: Åsa/asamia

Å så fina kort du gör!!!

2009-05-12 @ 07:23:07
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0