väldigt tråkigt nu...

jag har inte mått bra på länge...trodde det var omställningen till dagjobb men det är nog nån flunsa ikroppen...idag känns det ialla fall bättre...har inte fått så mycket gjort med 2 kort har jag ialla fall att visa upp o jag har ett par halvfärdiga till liggandes på mitt bord...


ett braåha kort i gult o svart...färglagt med promarker o mcp , spillpapper o tapet , massa stickles o pearlmaker



Ture ska på kalas imorgon så jag fick slänga ihop ett kort...detta är 10X10 cm . skar till ett gäng med stommar i denna storleken för det blir väl en del kalas nu framöver , så jag tänkte förbereda mig o göra en del grabbiga kort...
även här färglagt med promarker o mcp  , spillpapper sizzlitsalfabet o en del stickles

men jag sitter här med tårar i ögonen för idag jobbar dom sista tappra arbetskamraterna sin sista dag...95 st. har fått gå o dom flesta har trappat av en efter en , dom har ju fått gå hem när dom vill sen beskedet kom för 2 veckor sen...men på min avdelning o skift är det 2 som hängt i o en av dom är min lillasyster...men hon gör sin sista dag idag..det var ett sånt härligt gäng på detta skiftet som jag hamnade på  så det var inte så jobbigt att börja skift...men aldrig får man vara riktigt glad...visst jag ska vara glad att jag har mitt jobb kvar , men idag känns det vemodigt...
jag hoppas verkligen att det vänder snart så dom får komma tillbaka...

hoppas ni andra har en trevligare

Kommentarer
Postat av: Catrine

Fy vad tråkigt....

Hoppas verkligen att du kryar på dig, har ju varit hängig länge nu jue... Saknade dig i söndags

Kram Catrine

2009-03-20 @ 15:38:00
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0