long time...

ja jag har varit dålig på att uppdatera ..datorn har krånglat o inte velat känna igen usb kontakten till kameran o då struntade jag i allt...menmen idag har jag fått in fotona...har väl inte gjort såå mycket ( maken tycker jag ska ta scrappaus nu över sommaren , men jag smiter allt in lite ibalnd i mitt rum ändå...)..


den här gjorde jag faktiskt i förrgår kvaäll...jag gjorde allt på en kväll...!!!! helt otroligt för att vara mig!!! å jag är väldigt nöjd med denna dessutom...



denna gjorde jag efter skiss...eh...hos pink sketches tror jag....deadline har väl gått ut för länge sedan....( dom flesta LO:s jag gör är efter skisser men jag hinner aldrig färdig i tid....  )  tycker att detta lilla söta sura troll från stämpelboden passade så bra...



tror att även denna är efter en skiss hos pink sketches....kortet är dagen efter Emils senaste operation o han är lite feber rosig om kinderna...han fick en kamera av morfar ( som sitter i bakgrunden) o jag var ju tvungen att prova den...blombladen till den stora blomman är från min tapet ..



detta kortet är från hans första operation och det är sjukhuset som tagit den för att ha och visa andra barn som ska göra denna operationen...jag vet att denna LO var till en skiss hos hobbyhuset och temat var GLÄDJE ( tror jag) men jag kom aldrig på nån bra titel...så har ni nått tips på nån bra titel???? gäller även nästa LO....



kortet är på mina styvbarn...som idag är 16 o 17 år....jag kommer inte på nån titel här heller...
annars så rullar livet på ..idag jobbar jag sista dagen o sen har jag 4½ veckas SEMESTER!!!!
å jag säger bara ( som min mamma alltid sagt) " små barn , små bekymmer , stora barn , STORA bekymmer"  min 15 åring har bara haft moped ett par månader men har redan åkt fast för polisen , kört sönder den , o kört omkull ,,,o knät var det enda som tog stryk då och det rejält...gick inte att sy för det fattades skin/hud ,,och dom fick klippa sönder han sprillans nya lee jeans ( det var dom dyraste byxor hon klippt sönder sa sköterskan...)  *suck*...men nu kan det väl bara bli bättre...???

ha en sköööön sommar allihopa!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Som alltid så finns det såååå mycket fint att titta på hos dig, gillar dina Lo skarpt.

Ja, vad säger man om barn!!! Finns det inte en lag att att man FÅR ha dom inlåsta 22 timmar av 24?? Har för mig det men annars får vi kämpa för det vi som har ett gäng ungar som det alltid händer en massa konstiga saker omkring.

Ha en underbar sommar och hoppas du åker med till Göteborg i sep, har en plats kvar i min bil =)

Kram Maria

2009-07-14 @ 18:16:31
Postat av: MariaT

Inlägget är av mig, glömde fylla i uppgifterna =)

2009-07-14 @ 18:18:07
URL: http://www.mariathim.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0