back again

vi var ju i Motala i helgen o körde folkrace o det började bra på kvaldagen....en seger o en andra plats ( hade det inte varit alternativspå hade det varit 2 segrar) men jag gick ju vidare till finaldagen....å vilken dag...det verkligen öste ner regn...har aldrig kört i nått värre...första heatet fick jag en lite knuff i baken o det går bara inte att styra upp min lilla bil i denna lervällingen så jag blev stående men kom iväg igen o körde upp mig till 4:e plats , nästa heat så när jag "slängde" i 2:an så HOPPADE den ur!!! å nar man ska ta "omtag" i folkrace förlorar man mycket tid även om det är sekunder o vara sist in i första böj är inte roligt i detta vädret , jag såg inte ett skit , men jag jagade som en galning , när jag ska gå ut på sista varvet är jag både uppe på kurbsen och putter undan en annan förare ( var inte meningen  men man ser ju så dåligt ) ( fick bara en varning, fas jag hade nog förtjänat en svart flagga) och kände att nått gick sönder , men jag går i mål som 3:a men när jag bromsar efter målet så tar det tvärstopp....bärarmen av ...jag var ju redan klar för C final men kunde inte starta ..men jag fick ju mina priser , en fin glasstaty , 250 kr. en bordsfläkt + att jag vann en ny nack krage (dom tyckte synd om mig som inte kunde komma till start i finalen )men vilken rolg bana ( trots det j-a alternativ spåret)

men jag är med på webb tv här , klicka på "blöta rivstarter" , en bit in i klippet ser ni en lastmaskin som bär ut en liten rosa bil ( nr. 814) och jag går framför.....en stund innan ser man även bilen jag putte undan ( en vit saab)
http://www.corren.se/24corren/tv/Default.aspx?sunday





som ni ser har jag scrappat lite o jag tycker att båda dessa är annorlunda mig---mycket mönster
den översta är till en utmaning hos scrapgrodan o den understa är till scrapgalen  

men vilket j-a tråkigt väder det är!!! jag känner panik nu , har bara 2 veckor kvar på semestern ju....
hoppas ni har det bra

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej hej... tack för kommentaren i min blogg. Tycker dina alster är helt underbara. Den där karpaltunneln är välkänd, har varit städerska och i den branschen är den där tunneln välkänd =)... Jag förstår att du inte vågar operera dig, skulle inte göra det heller...



Ha det bra...



MvH

Kicki

2009-07-27 @ 14:14:40
URL: http://liten83.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://rochelleweeg.blogspot.com/



hej hej Bittan! Här kommer min sida.



kram kram

2009-07-27 @ 20:57:33
Postat av: marit

Hej vännen!

Så längesen att jag skäms!



Det har varit så mycket, men nu tar jag igen lite.



Superfina LO även om det inte är "vanliga du" ;-)



Kram

2009-07-28 @ 17:22:30
URL: http://scraphornan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0