gjort massor...

gjort en hel del nytt..bla detta vintagekort...o jössed vad skoj det var , det kommer definitivt att bli flera....




å denna LO:n som jag fått med 5 ( !!) foton...rekord för mig...dom blå o röda QK blommorna är nästan  samma som dom träblommorna dom har på dörrskyltarna...( syns dåligt här) 



denna är till scrappizutmaningen...



detta är med material från senaste nookpaketet...( jag är inte så nöjd med denna...)
jag har tagit upp dom lila färgerna från handuken o turkos från Folkes foppatofflor....men...nja jag tycker det skär sig....
LO:N blev väldigt blek här ser jag...

å jag är sååå dålig på att komma på bra titlar..."SOLstollar"..hur kul är den egentligen....

å jag är trött på hippie chick oxå...nån som har nått kul att byta med???



menmen jag har ytterligare en halvfärdig LO på mitt bord...jag har inte bestämmt nått mål för i år än...men det verkar bra än så länge....

Kommentarer
Postat av: marit

jag bytte just bort mitt hippie chick mot olivia.

det tycker jag är fint.



Tyvärr (för dig ;-)) vill jag inte byta tillbaka.



Älskar vintagekortet!!!

2009-01-07 @ 18:04:22
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Lim

GORGEOUS layouts!! You are so talented

Hugs,

LIM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0