got a challenge

jag gjorde en LO igår...på min son...men varför är det sååå svårt med titlar o journaling..??!!
why is it sooo hard with titels and journaling!!??





men så har jag fått en utmaning av Maria   http://www.mariathim.blogspot.com/
jag ska säga 7 sanningar om mig själv *hmmm* 

i got a challenge , i had to tell 7 trues about me...

1: jag har 3 stora fobier = hissar , flygplan o operationer ( alltså op. av mig själv)

2: jag kör ALLTID för fort , förutom i samhällen o.s.v där det kan finnas barn ( ett under att jag bara fått fortkörningsböter 1 gång....)

3: jag är LIVRÄDD för björnar , drömmer ofta mardrömmar om dessa hemska djur

4: jag har ett personligt motto " man ska inte ge igen utan föregå med gott exempel"

5: jag har varit bland dom bästa orienterarna i sverige en gång i tiden ( när jag var runt 15-16 år) ,var nominerad till min dåvarande hemstads idrottstjej

6:jag är utbildad plåt o svetsmekaniker 

7: jag är hopplöst LAT, hur svårt kan det vara att ta en promenad istället för att sitta framför datorn t.e.x...

nu är det ju meningen att jag ska utmana 7 st. men jag kan inte det...utan ni som läser detta...känn er utmanade ;-)  
o snälla skriv här så jag kan kika in hos er o läsa era sanningar....

have a nice day 

Kommentarer
Postat av: Maria Thim

Kul att se att du gjorde utmaningen =)

Häfftig Lo föresten, känner som du...det är alltid svårast med titlarna =)

Hoppas vi ses på någon träff snart.



Mvh Maria

2009-02-03 @ 07:36:18
URL: http://www.mariathim.blogspot.com
Postat av: marit

Superfin LO och titeln sitter ju som en smäck ju =)



Kram (kommer du nästa gång???=)

2009-02-03 @ 22:10:27
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com
Postat av: ronjabus/Anna

Skitsnygg! Urläcker! Vad duktig du är! Jag tycker också att det är svårt med journalingen. Men nu har jag börjat att skära ut lite större tags med Slicen, skriver ner lite om händelsen/fotot och stoppar in det någonstans i LO:n, så att bara överdelen sticker fram på den. Det är ju himla kúl att ha några rader till alla LO sen när man tittar på dem.

2009-02-06 @ 23:13:11
URL: http://asanden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0