nu håller vi tummarna..

för att det är BRA med sjukdommar här...jag tror det är 9 veckor i rad som minst 1 i den här familjen varit sjuk...men jag har fått lite pysel gjort ialla fall,,

jag har inte känt för att måla stämpelmotiv , fast jag köpt några nya fina julstämplar...men när jag skrev ut misscutiepie´s fina grejer o började så bara det flödade inspiration ,

det är myyyycket stickles men det syns väl inte här...måste lära mig att fota bättre...













har har jag målat en chipboard snöstjärna först med acrylfärg metallicblå o sen crackle paint " tattered rose" och j-ar vad det sprack bra när man torkade med varmluftspistolen...sitter med 3d-kuddar


å denna asken går bara inte att fotografera!!!jag ger upp...men jag är riktigt nöjd med den...å jag har planer för den...


sonen skulle på kalas idag för 3 barn...o som vanligt glömde jag fota korten jag gjorde men det blir nog fler liknande små kort snart....
ha det så bra allihopa!!!!

o lämna gärna ett litet avtryck så jag kan kika in hos er!!!

please leave a sign so i can visit your blog too...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0