här har vi LO 30 ( eller är det 31??)

nåja..jag utmanade ju mig själv att jag skulle ha gjort 30 innan oktober är slut...o här är nr. 30



jag har klippt vågorna på frihand , S.O.S är utstansat qk kahki classic , och jag har dragit med stickles runt kanterna  , och jag har stansat ut dom av en plastmapp...titeln ska vara lite rolig...för vad jag utbröt när jag såg fotot var (VAR F-N ÄR FLYTVÄSTARNA) men jo dom hade haft det på sig



den här LO:N är nog en av dom jag är mest nöjd med...jag har inte lagt ut den här förut eftersom jag skickade in den till scrapbook tidningen..men den kom inte med (som vanligt)
jag letade läänge efter ett tufft papper..den svarta cardstocken är blankt ,skit tufft , vet inte märket på det men jag köpte det av cia på hobbyhuset ,jag har chalkat med silver runt kanterna , det blåa pappret som ser ut som en mur är faktiskt tapet...just denna tapeten har Folke som fondvägg i sitt rum..men jag hittade aldrig nått scrap papper som passade...

men vad det är svårt att fota så det blir rakt...nån som har nått tips där..??

NU ska jag packa för träffen imorgon ...o kolla om jag har några julfoton o scrappa...

Kommentarer
Postat av: ronjabus/Anna

Jätte fina LO! Håller med om att den sista var något extra! Den borde de ha tagit med kan man tycka. Undrar vad de går på? Vad som är "inne" just nu eller?

Jag har också problem med att få det rakt när jag fotar. Det enda är nog att stå exakt rakt över LO:n. Se att fota rakt, det tycker jag är ännu svårare...

2008-10-31 @ 11:22:08
URL: http://www.asanden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0