ett bröllopskort

till pysselpassions idoltävling...jag gjorde alla blommorna själv *puh* jag stansade ut med en sån där liten stans i ett präglat papper , sen klippte jag små snitt i hälften av blommorna , chalkade med guld på dom vinröda o beige på dom cremefärgade , satte en blingsten eller halvpärla i mitten o böjde upp bladen på den yttersta blomman ( den som är klippt) , men jag hade ingen passande textstämpel så jag skrev för hand , så det hjärtat kommer nog att bytas ut



det är sååå skönt o vara ledig!!! vi var o bowlade en dag o igår var vi o badade i Lidköping,,vi har inte varit där på länge o dom har gjort om det lite...en klättervägg vid den djupa bassängen o en rutchkana i barnbassängen ,barna tyckte det var jätteskoj...

men jag säger bara "anja pärson , släng dig i väggen"...kolla in Tures "säl"...vartenda bowlingkast nästan , så blev det sälen en bit in på banan...bilderna är suddiga för jag skrattade så ...





men han kände sig som en vinnare

*suck*...nu borde jag börja packa för träffen på lördag ,
men vad jag ser fram emot detta!!! det ska bli riktigt spännande att få se bildmålarna för deras motiv är ju bara för söta!! helt i min smak...
men ni som ville ha saker av mig , kan inte ni mejla eran adress till mig och skriv även vad det var ni ville ha..så ska jag se om jag kan få iväg grejerna [email protected]

Kommentarer
Postat av: ronjabus/Anna

hahaha vilka roliga foton! Och vad nöjd Ture ser ut :-) Vilket jobb du har lagt ut på blommorna! Det finns färdiga blommor att köpa ;-)

Jag borde också packa till lördag, men det blir väl fredag natt som vanligt ;-) Vi ses!

2008-10-30 @ 14:54:56
URL: http://www.asanden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0