mycket nu

datorn jag kan redigera foton i tar ca 40 minuter för att fixa ett foto så jag kan lägga ut det...å eftersom jag är med i stämpelstafetten så är det ,det enda jag hinner nu förtiden...annars så håller jag på o sorterar alla pysselsaker...
å denna dagen har jag tillbringat på akuten...pga en okunnig (??!!) läkare på vårdcentralen...jag upptäckte en knöl i tures ljumske förra veckan o tänkte att det kanske är ett ljumskbråck...o det trodde nog läkaren idag med så han skickade oss till akuten..men det trodde dom inte där...utan dom tror att det är lymfkörtlarna , men varför dom är svullna vet dom inte utan nu ska vi avvakta 1 vecka..varför kan inte mina barn drabbas av "vanliga" sjukdomar som öroninflammation eller magsjuka...??
nåja...dessa kort är vad jag bidragit med i stämpelstaffetten hittills...

här skulle BLÅTT vara det dominerade

här är det BLING som var mitt ämne

och detta är efter en skiss..

jag är sååå sugen på att scrappa LO:s ..men det finns lixom inte tid just nu...

Kommentarer
Postat av: lambisoft

Va roligt att hitta hit in till dig! Du har en award att hämta i min blogg!

2008-11-24 @ 08:57:10
URL: http://lambisoft.blogspot.com
Postat av: Michaela

Härliga kort!

Här är en till som råkat ut för okunnig personal på vårdcentralen. Jag går hos privatläkare men fick uppsöka vårdcentralen då privatmottagningen inga tider hade. Hoppas det löser sig med Ture! Tycker du har så coola namn på dina barn! kramar Michaela

2008-11-25 @ 00:54:27
URL: http://lejonberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0