kanske dags...

för en uppdatering...är återigen hemma med Ture...för var inte knölen i ljumsken på borta i måndags skulle vi höra av oss igen..men nu ringde jag direkt till barnmott. för han har ju fortfarande en del prickar , b.l.a 2 som är som sår på armen o dom vill inte läka ( o kliar dessutom) ...nåja..efter 5 timmars väntan på mottagningen fick vi ÅTERIGEN en läkare som både talade o förstod svenska väääldigt dåligt ( onej jag är absolut ingen rasist) o dessutom inte riktigt lyssnade på mig...men körtlarna i ljumsken skulle jag inte bry mig om...det kan bero på nått virus...typ...utslagen..trodde han att det är en sorts svinkoppor ,inte dom vanliga som sprider sig...utan en ovanlig sort..alltså antagligen samma som han hade i september ( står om det i ett tidigare inlägg..)..jag försökte få fram i fall dom svullna körtlarna beror på detta..men han förstod mig inte o jag ville bara därifrån...det var bara o gå till apoteket o hämta medicin för 500 kr...jag kan inte hjälpa det , med dom svullna lymfkörtlarna oroar mig liiite..hadde han varit sjuk eller varit sjuk så hade jag kanske inte varit det...men han har ju inte det...inte ens förkyld eller kruppig ...nåja..nu ska vi äta den medicinkuren o är dom inte borta då ska vi höra av oss IGEN:::

men slutgnällt nu...här kommer några av mina bidrga till stämpelstaffetten..






otroligt dåligt fotat...
menmen hoppas ni andra har det bra därute,,,


Kommentarer
Postat av: Bildmålarna

Å, vilka fina fina Julkort du har gjort, gillar att du har blommor bakom Julkransen.



Lalla

2008-12-16 @ 15:05:03
URL: http://www.bildmalarna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0