tack så mycket...

för alla bra tips jag fått!!! image331  och att ni ORKADE titta in på min blogg( på ett forum tyckte nån att mitt inlägg var "meningslöst")   nåja...fortsätt gärna komma med tips....tänkte ut o leta efter nån lämplig present nästa vecka...

och jag lovar att jag ska visa här sen vad dom kommer att få...

MEN ni som vann i min lilla utlottning...jag ÄR inte snabb med att få iväg grejer.image332..men nästa vecka ska era grejer komma fram..ujuj..nu är min arbetsvecka slut så nu ska jag gå o sova lite....( det är fredagmorgon ca 07:00 nu) ha en trevlig helg allihopa!!!

Kommentarer
Postat av: ronjabus

Vilken människa som har skrivit att ditt inlägg var meningslöst! Då har den inte i ett forum att göra. Vad upprörd jag blir!
Ser fram emot att få höra vad du hittar på för presenter!

2008-05-23 @ 16:17:52
URL: http://www.asanden.se
Postat av: Jennie

JÄVLA IDIOT!!! Ursäkta ordvalet men jag blir heligt förbannad! Vad är det för människa som har supermakter att dömma en annan person? Och dessutom själv är så himla bra....

Jag ser fram mot vad du kommer att välja eller hitta på. Blir det mycket att göra så hjälper jag dig gärna!

Kramen!

2008-05-24 @ 11:08:07
Postat av: Catrine Björk

Halloj Bittan!
Nu hör jag av mig igen, ang scrapp i Skara. Vi ses söndag 1 juni kl 10.00. Vi brukar hålla på till ca 19-tiden. Är du sugen så tar du med dig bästa scrapplusten och vad du önskar att äta underdagen.
Frågor? Hör av dig isf. Mvh Catrine

2008-05-24 @ 11:48:06
Postat av: Camilla Millas

Ähhh vilka dummisar det finns. Bry dig inte om dom soom kommer med såna kommentarer.. Tycker att det var gulligt av kompisarna att ställa upp:). Förstår att du vill ge tillbaka med något fint...
Är helkass på idéer men tyckte det någon av de andra sa att göra bokmärken till barnen med en lite ängel på bandet låter som en bra idé.

Eller vad tror du om en lite tackfest?

vad du än gör tror jag det blir uppskattat.

Lycka till!

Kramar

2008-05-25 @ 11:32:11
Postat av: Jennie

Ville bara säga TACK!! Fick mitt fina paket i dag och jag har klappat länge. Dottern tyckte oxå att det var fint och ville ha allt, man jag fick förklara att det BARA var mitt!! Sen kanske hon får något utav det men det vill jag inte säga än ;0)

2008-05-28 @ 23:11:01
Postat av: Martina

Tack för det fina kortpaketet som ramlade ner i min låda igår. Blev så glad och skaparlusten bara välde över mig.
Tack igen!

2008-05-29 @ 10:28:29
URL: http://mimicpysslar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0