kul post idag...

idag kom min  cuttlebug förvaring...å den är jättefin och känns rejäl..men det var ju inga plastfickor i den image262
bara 1 provficka...så nu får jag beställa sådana oxå...menmen så är det när man inte läser ordentligt ( tja min engelska kunde ju vara bättre oxå)
men så här ser den ut ialla fall...
image263

image264

sen så var det ju CC i helgen hos hobbyhuset och den ena var att altra nått ovanligt och jag altrade ett pengarör....

image265

och denna gjorde jag av ett CC kit...jättehärliga färger var det...jag älskar svart som bas och att använda starka färger...

image266
jag har gjort flera bidrag men dom är inte avgjorda än så jag kan inte lägga ut dom än...

men däremot vann min son Folke i ett av barntävlingarna...man skulle göra ett bokmärke till sin mamma...han ligger hemma ifeber så han blev sååå glad..och så här ser det ut...
image267

Kommentarer
Postat av: Jennie

Men gud vilken bra förvaring till CB, var har du köpt den????

Har ju ingen CB än, men det ska bli en här med.

2008-03-08 @ 11:22:28
URL: http://mamzen.blogg.se/dolphinascrap
Postat av: Tobias

Hej Bittan!

För min del har det varit mycket av en terapi att prata om relationen med W, att helt enkelt berätta om det. Det jag upplevde som allra jobbigast var nog inte svartsjukan i sig utan det faktum att helt enkelt inte lyssnade när jag förklarade, att hon påstod att jag alltid ljög och att det hon anklagade mig för var sant.
Jag tror att man kan leva med en viss dos av svartsjuka, så länge vederbörande iallafall är mottaglig för argument och inse att det kanske inte alltid är som det påstår om en...

Kram Tobias

2008-03-08 @ 12:36:33
URL: http://www.tobiaslinduist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0