blivit publicerad på scrappiz bloggen...

Hej! tänkte berätta om våran lek. Det är ju inte bara barnen som leker utan både jag och min man kör ju folkrace och det är våran lek. Vi har sååå j-a skoj när vi tävlar.
När man sitter i bilen på startplattan då växer hornen ut och man vill bara vara först. Man kan vara jättearg på andra tävlanden som knuffar på en och man svär högt i bilen men så fort man kommit ut i depån, klivit ur bilen och tagit av hjälmen då är man kompisar med alla; man hjälper varandra och lånar verktyg av varandra. 
I folkrace kan man aldrig bli svenskmästare eller vinna stora fina priser eller pengar, man håller på med detta för att man tycker det är skoj att köra bil. Det är helt enkelt en vuxenlek.

Här är  2 layouter där jag scrappat våran lek. Den ena har min son tagit fotot på mig när jag är på väg in i bilen. Jag vet inte att han tar detta kortet så jag ser laddad ut..:-)   Den andra layouten handlar om när jag vinner våran hemmatävling VT-racet och det är min största seger. Tyvärr tog ingen kort på mig när jag stod överst på pallen o sprutade ?champagne? men jag hoppas det blir fler tillfällen?;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0