lite nytt..



Folke var på kalas i lördags o slängde ihop ett kort lite snabbt..



min farmor fyller år imorgon så jag gjorde en tavla på mina barn som hon fick...men oj vad suddigt jag fotat...å jag tog bara 1 foto...men det är INTE lätt att fota barn alltså...jag "samlade" ihop mina 4 grabbar i lördagskväll ( efter vi varit på ett annat kalas) och ville ta ett kort på dom ,men jösses...jag knäppte massor men att få alla 4 o se någorlunda ut på en gång DET var inte lätt ,dessutom har dom ju solen i ögonen...så detta kortet blev ändå bäst trots att dom stora i bak inte kunde låta bli att busa...



detta är en LO på min minsting o hans kompis



detta fotot ÄLSKAR jag , det är min pappa som tagit det , Folke har kört cross o är väldigt smutsig i ansiktet...jag kunde bara inte komma på nån bra titel men jag tycker att DIRT räcker...jag har bara kladdat med acrylfärg bakom fotot...pappret är både tufft o fint...syns ju dåligt här , jag har fotat direkt i albumet...

Kommentarer
Postat av: ronjabus/Anna

Snygga LO! Härliga foton du använt! Hur bär du dig åt när du slänger ihop ett kort snabbt o det blir så fint :-)

2008-06-30 @ 19:40:37
URL: http://www.asanden.se
Postat av: Lian

Tänk vad man känner igen det här med DIRT..jättefin LO-ren o snygg.



Må så gott/

Lian

2008-07-17 @ 20:43:25
URL: http://kexholm.blogspot.com
Postat av: Marit

Haha, rumpnissar var ju kanonbra =)



Nu måste vi ses snart!!!!!



Kram

2008-07-18 @ 21:42:00
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0