skönt...

ja då är man hemma då...känns väl skönt men det är ju inte samma känsla som när man har semester....men jag o Ture går här o gör inget vettigt direkt   men det är skönt...vi ska snart gå ut i skogen o se om vi kan plocka lite granris...tänkte lägga i blomlådorna med julgransbelysning i och ev. försöka mig på att göra en krans...
nu när jag flyttade mitt pysselrum hittade jag även grejer till ljusgjutning o tvålgjutning så dom ska vi försöka göra nått av...tror visserligen att jag gett bort ljusformarna *klantigt*


i lördags var jag o gjorde detta....i ett halv varv innan bilen skar ,,,hade blivit tillfrågad av en kompis från helsingborg om jag ville köra ihop med han , men det gick ju inte så bra....kallt o mycket snö var det...



kolla in detta fotot jag tog i fredags...snacka om spökbild!!

denna vill jag scrappa....jag är inte så jättepysselsugen...jag är sugen på att scrappa . får se om jag kan ta tag i nått...

ha en trevlig dag allihopa!!!

Kommentarer
Postat av: marit

Oj, läskigt kort =)

har du sett min award till dig???

2008-12-16 @ 12:04:46
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Åsa/asamia

Ha en skön semester!

2008-12-16 @ 18:10:42
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Sandra (Sasha)

Tyckte väl att jag såg dig! Ska kolla efter om det blev några bilder på dig!

2008-12-18 @ 09:32:51
URL: http://www.familjenlundell.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0