varit i färgelanda..

förra helgen var vi i Färgelanda o spelade fotbollscup...å det regnade...typ heeela tiden....


men det gick o grilla ändå...;-D

det gick JÄTTEBRA för våra killar....dom fick med sig en bronspeng hem...tyvärr har jag fått regn på objektivet...det gick så fort vid prisutdelningen så jag skyndade mig att byta objektiv i regnet å fick så klart en regndroppe därpå...så därför är fotot lite suddigt ( nån som vet om man kan "trolla" bort sånt??)



kan ju säga att dom hade aldrig klarat detta utan åran hejjarklack...nåja..jag är ju ganska tyst a mig med dom andra föräldrarna hejja dessto mer...men jag fotade massssor ,

men gissa vad jag såg typ det första jag gjorde när vi kom dit...!!!??  jo en pizzeria som heter MITT efternamn...här har man ett ovanligt namn o så finns det en pizzeria..i lilla färgelanda...som heter så...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0