provat nått nytt...

fattas det bokstäver emmellanåt så beror det INTE på att jag är onykter...utan att denna datorn  ,som jag kan redigera foton i,,används av dom små barnen som gärna äter ,trots att dom inte får , vid datorn...så jag känner att det är en heeel del smulor uner tagenterna....
nåja...jag har provat göra ett clearcard...syns ju knappt inte...men stommen består av en bit plast , klippte till en bit som var på min nya skärplatteförpackning ( inköpt på netto)...
och så har jag använt min nya underbara stämpel från sarah kay ( tack Cia)...färglagt med promarker...



jag har dragit en sträng med stickles så man ser ju liiite att det är genomskinligt...



insidan ..



och baksidan...alltså kameran ville bara inte ta ett orentligt foto....

ha en trevlig helg allihop....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0