tibroträffen...

i lördags var det ju mässa o crop i Tibro...det var scraphörnan o beweed ( skövde) som ordnade den...det var sååå himla trevligt!!!   så den får ni inte missa till hösten...
dessa 3 alster var vad jag fick gjort på 12 timmar...image312 
 image313
denna känns inte färdig...så det kommer nog att bli lite mera "gojs" på den sen...

image314

detta fotot tycker jag så mycket om...vet inte riktigt varför...??   men cirklarna fick jag av Monika ( maldis) TACK så jättemycket...

image315

alltså ..dessa whipper snapper är ju bara sååå söta...dom är målade med promarker...och när jag provade hemma med dom så tycket jag inte om att måla med dom..men så fick jag låna pennor av Anna (ronjabus) och då var det liite roligare...lite mer färger att välja på..o visst passar det med dessa pastelliga färger på såna här gulliga motiv...så det blir nog lite mera promarker här tror jag...TACK Anna för lånet av pennor!!!

födelsedags stämpeln i hörnet köpte jag hos pysselmyran..det är nog det köpet jag är mest nöjd med från i lördags...

Kommentarer
Postat av: ronjabus/Anna

Måste säga det igen att de blev skitsnygga dina LO. och kortet är helt underbart! Det borde ha
vunnit;-) Du är ju en fena på att färglägga! Ska sätta mig närmare dig nästa gång och se hur du gör *s* Så kanska jag kan få fart på mina pennor också...

2008-04-28 @ 15:33:16
URL: http://www.asanden.se
Postat av: Cornelia

Håller helt o hållet med dej ang punchinellan. Den här verkar mycket roligare, som går att riva och chalka och fixa o trixa med! Snyggt kort!



Ja, allt är ju fint!!!

2008-06-16 @ 21:23:27
URL: http://www.raggsocka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0