äntligen..

när jag skulle uppdatera bloggen så var det ju nått serverbyte och sen blev det inte av..men jag har VABat inatt ...
image287

ett beställningskort..men jag har fotat det på kvällen så färgerna gör sig ju inte....

image288

ett braåha kort...

image289

o ett armband..

idag kom månadspaketet från scrapbook nook .men jag har inga foton som passar...så jag ska skicka iväg lite för framkallning...o ringa pappa så kanske han kan skriva ut några fina kort...
jösses vad jag vill ha en fotoskrivare...eller en skrivare överhuvudtaget...känner mig verkligen handikappad utan skrivare...för som nu när jag såå känner för att scrappa men inte har några foton som passar...
konstigt nog har jag inte fått min deklaration än ..maken fick sin i måndags...för får jag nu tillbaka nått så ska jag banne mig köpa mig en BRA skrivare..image290  men dom senaste åren har jag fått typ 200 kr...å det får man ju ingen skrivare för.. image291..men vad rekomenderar ni för skrivare?? behöver inte vara scanner i för det har jag en... annars så får ni ha en trevlig helg...just nu ser jag fram emot SM finalen i hockey...HV71 blev ju klara igår o får möta linköping...mitt hjärta är hos HV meeeen jag har o har haft ända sen det drog igång i höstas en liiiten känsla av att linköping kommer att ta hem det...men jag hoppas denna känslan är fel

image292 måste ju lägga in en bild på min idol , HV´s målvakt Stefan Liv...som verkligen är en klippa i målet...
och så ser jag fram emot scrapmässan o träffen i Tibro den 26 april....undra vilka som ska dit..??

Kommentarer
Postat av: ronjabus/Anna

Gör du armband också!?! Jätte fint! Säljer du dem?

2008-04-10 @ 21:41:32
URL: http://asanden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0