lite julkort...

det har varit en lugn o skön helg , jobbade fredagnatten ,på lördagkvällen var vi på spökvandringen som skolelever från estetiska programmet (tror jag) anordnar varje år i fornbyn...kommer man innan 20:00 så är det lite mindre läskigt men Folke som är 6 tyckte det var läskigt men Ture som är 4 brydde sig inte nått...jag tyckte dom var sååå duktiga , det var första gången jag var på detta..så det kan jag rekomendera er som inte bor så långt från skara att åka på nästa år...tyvärr har jag ju ingen kamera :-(   å det är min högsta önskan i julklapp en riktigt bra digitalkamera... igår söndag kollade vi på film "world trade center" SHIT vilken läskig film...men bra men jag kunde inte ligga still ( kollade på den i sängen) jag som är sååå rädd för att bli instängd , kan inte åka hiss eller flygplan , och dom var ju instängda typ hela filmen...men jag hann även göra 4 julkort *WOW*...




det mönstrade pappret är tapet....tyckte den var så julig...





"biljetterna" som det står god jul på har jag lärt mig göra på en norsk tjejs blogg AUD heter hon ,
nu ska jag se om jag kan få in bilder på mitt pysselrum...tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0