2 grattiskort

hann göra 2 grattiskort idag image20
detta var till våran lilla granne som fyller 1 år idag ..

image21
och detta gjorde jag till min moster som fyllde år i fredags o ryktet går att vi kommer att bli ditbjudna :-)

annars så har helgen varit någorlunda lugn..jag var själv med barnen heeeela lördagen o det var riktigt mysigt....spenderade söndagskvällen på jouren med min äldste son som körde cross o tydligen har glömt av att man ska bromsa i tid...han träffade en skottkärra med knät men det kunde gått betydligt värre...han är dessutm världens fjantigaste så jag fick inte titta på knät förräns vi kommit hem o det var ett rejält jack i knät...det tog 1½ timme att övertala han att åka in till jouren o väl där hade nått hänt så vi satt där i drygt 2 timmar o sen hade det gått för lång tid så dom kunde inte sy...så nu blir det ett fiiint ärr ...
men nu är det dags att åka till jobbet..:-( 

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka fina kort! Du är ju jätte duktig! Jag är kass på kort men ska gå in här nästa gång jag ska göra ett. Inspiration :-)

2007-12-05 @ 22:17:17
URL: http://asanden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0