ujujuj...

jobbade ju fredagnatt ,vicket inte är roligt...men jag kände mig väääldigt trött o sliten ,dåligt humör image113 igår när jag vaknade...
jag har ju massor med julkort jag måste göra färdigt...
men det fick sin förklaring idag...MAGSJUKA..image114   det finns väl inget värre...!!
nåja jag har fått gjort några julkort som jag tänker lägga in här imorgon...sitter just nu o lyssnar på mitt absoluta favorit radio program "DIST"...image115  alltså...förr sändes det på lördagar mellan 18-19 å då var köket heligt för mig...jag gjorde mysmat o spelade radion HÖÖÖGT...men så ändrade dom det till söndagkväll mellan 22-23 ...men hallå... image116..VEM KAN SPELA RADION HÖGT DÅ!!! näää jag får sitta här o meslyssna...vá..hårdrock SKA spelas högt...jag tror jag ska mejla radion och fråga ifall dom inte tänker på os hårdrockande mammor...image117
titta in imorgon om ni är nyfikna på mina nya kort...tills dess...

image118 keep on rocking!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0