jaha...

jag hann scanna in 2 LO:s innan scannern fick urflipp denna gången....jag ska få pappas scanner...en riktigt scanner o fotoskrivare  , jösses vad jag längtar tills den dagen....han måste bara hitta den perfekta  till sig själv först...
image60

jag provade att scanna in denna i 4 delar men det blev inte bättre för det....

image61

denna scannade jag i 2 delar och den blev hyfsat bra ....

annars så är jag hemma , jätteförkyld o febrig..måste bara bli frisk till helgen när jag ska ha pysselträff här i Ardala...men varför komenterar aldrig nån i min blogg tro??? jag kan ju se att en hel del tittar in här varje dag...ska se om jag kan hitta nått blogg godis att locka med...  image62

tills dess....  image63


Kommentarer
Postat av: Cia

Jag läser men är dålig på att kommentera alla gånger :-)
Krya på dig nu så vi kan träffas och pyssla på lördag!

Kram Cia

2007-11-15 @ 10:10:10
URL: http://www.hobbyhuset.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0