ny familjemedlemen UFFE...

måste ju visa vårat nya barn...dvärgschnauzern UFFE...
image140

å så här såg det ut för några dagar sen med min julkortstillverkning...

image141

att man aldrig kan vara färdig med nått i tid..??image142

image143
image144

det har varit kul grejer med posten oxå...denna craft mates var precis vad jag behövde till alla smågrejer...

image145

massa skoj från scrapgoods...

image146
och story of my own...
jag funderar på att välja bort 1 paket men jag kan inte bestämma mig för vilket...image147

på fredag ska vi åka till liseberg..ÄNTLIGEN..image148 vi har pratat om detta i flera år men det har aldrig blivit av...oj vad skoj det ska bli..

image149hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Michaela Lejonberg Hjorth

Såå söt eran lille UFFE är! kram

2007-12-23 @ 14:08:34
URL: http://lejonberghjorth.blogspot.se
Postat av: Helena

Vad mycket fint det fanns i din blogg. Tack för titten
Hälsningar
Helena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0