nervös....

jag har inget nytt direkt att visa...det har varit så fullt upp med annat...lördagen var det personalfest så jag mådde väl som jag förtjänade på söndagen...  image122...et var ju även våran stora tomteparad i söndags ( som ska vara världens längsta , eller har varit) och jag o Folke var med för första gången , han körde sin 4 hjuling och han var utklädd till tomte ( nähää  image123  konstigt ) och hade ett paket i bak på motorcykeln  , har var sååå duktig , men jösses vad folk det vr överallt...man har ju lixom själv stått där o trängts andra år... å gissa vilken klant a%&%/ som glömde kameran då...image124 jo  JAAAG... men Emil o hans klass sålde 6 av min julkort ialla fall...jätteskoj  image125

nu sitter vi o väntar på att åka till sjukhuset med Ture , han ska sövas o göra en datortomografi ( om det nu stavas så) , han ska ialla fall röntga hjärnan   , även om Emil har sövts o op. så många gånger så blir det inte lättare ändå...det är skitjobbigt när ens barn sövs...å så är jag nervös att dom ska se nått "dumt" .jag tror fortfarande att han har synfel...


ååå jag höll på att glömma en annan viktig sak..vi har ju fått en ny familjemedlem..en dvärgschnauzer , som heter UFFE och är 10 månader gammal...han kommer att vara Emils ansvar den veckan han är hos oss just för att han ska komma ut och röra på sig , för er som kanske inte vet så har Emil en jättejobbig höftsjukdom som heter perthes , vi har planer på att göra en egen blogg till emil om hans sjukdom...nåja emil har sååå gärna velat ha en hund läääänge men jag har varit den som sagt nej men nu har jag gett med mig...image128

 nu ska vi försöka åka , Ture börjar både bli hungrig o törstig och han får ju inte äta eller dricka så jag måste hitta på nått för att han inte ska tänka på det...

till nästa gång image129( å håll lite tummar för ture)

Kommentarer
Postat av: Michaela Lejonberg Hjorth

Hoppas allt gick bra på sjukhuset med Ture och att de inte hittade nåt allvarligt fel på honom. Tänker på er!
kramar Michaela

2007-12-08 @ 00:27:26
URL: http://lejonberghjorth.blogspot.se
Postat av: Marit

hej vännen!
Hoppas ni fått bra besked för Ture.

Mysigt med en hund för Emil också!
Linn är jätteduktig med vår Figge och hon är bara 5.

tänker på er!

Kram

2007-12-10 @ 15:05:08
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0