mycke nu...

ja det är såå mycket nu så jag har bara inte hunnit uppdatera här...men datortomografin visade att allt var bra ,inget var onormalt ialla fall...igår var vi på ögon med Ture och inte heller det visade på nått onormalt...vet inte om jag ska börja bli orolig nu eller vad...?? varför är han såå klumpig och svag...?? han bara ramlar hela tiden och går in i saker...är han bara "omogen" eller vad..?? här är han stjärngosse på dagis , det vara bara 1 lucia o 1 stjärngosse , resten var tomtar o pepparkaksgubbar..
image130

även Folke var ju stjärngosse , men han kommer att bli politiker eller skådis när han blir stor ( kanske både och , kolla schwartzenegger bara) ..för han var med på allt skådespeleri...och ge sig in i en dissussion med han är INTE lätt...hur kan en 6 åring ha svar på ALLT...??!! hans fröknar har haft många duster med han...han ger sig ju aldrig...vet inte vem han brås på , ...image133

image131

kolla in den hemmagjorda stjärnan , vi hittade inte den riktiga så jag fick slänga ihop en snabbt..tur att man hade grillpinnar hemma image132

Kommentarer
Postat av: Marit

Himmel gumman!
Härligt att se dig i etern igen.
Var lite orolig där ett tag när jag inte kunde läsa något nytt här ;-)

Är såklart sugen på Mimin... vad vill du ha för den?
Du kan maila mig ;-)
Vet inte om jag verkligen behöööver den, men sugen är man ju alltid ;-)
Och vad snygg din pryttelväska är! Vill ha en sån, men köpte ju den andra av Cia... eftersom den du nu har hela tiden var slut hos leverantör...

Jaja, ett litet inlägg bara ;-)
Ha en underbar jul!

2007-12-20 @ 23:22:05
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0