en LO..

jag gjorde faktiskt 2 st. LO`s i förrgår..men den ena ska jag skicka till en tävling ( första gången jag skickar till en tävling , spännande) image172

image173

men annars var jag på "öron , näsa , hals" med Emil igår och det blir operation igen...hans 6:e op. han har fått körtlar bakom näsan igen..tog bort sådana när han var 1½ oxå...hans fröknar har tyckt att han hört så dåligt i höst och dom sitter så att dom påverkar hans hörsel...men detta är ju en 5 minuters op. så det ska nog gå bra...

slänger väl in några julkort oxå...( jag är sååå trött på julen nu image174

image175

image176

Kommentarer
Postat av: Anki

Men du, vilken söt kille! Hoppas att det går bra med hans operation. Det var du som var inne hos mig och skrev härom dagen va?

Dina kort är verkligen jättefina. Vad duktig du är.

2007-12-28 @ 16:35:43
URL: http://skapatavanki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0