bloggcandy

japp..jag har ett tyg...ett väldigt snyggt o lyxigt tyg...jo jag har dessa gardiner o köpte tyget för att sy kuddar men jag kan inte/vill inte/orkar inte sy...nån gång kanske jag lär mig detta....ialla fall så tänkte jag lotta ut detta till nån som kanske har bättre användning för detta....det är 5 meter långt o jag TROR det är 150 cm, brett ( ev. bara 140 )men jag vill inte ta det ur förpackningen o mäta , blir så jobbigt o vika ihop det fint igen...det är ett guldigt , lite blankt , tyg o snurklarna är i sammet...( ett tag funderade jag på att klippa ut några o sätta på en LO....)
jaha å vad ska du göra för att vinna detta då...??  tja ingenting egentligen förutom att skriva nått i detta inlägget..MEN.... när min besöksräknare passerat 3000 så kommer jag att dra en lott...så om du skriver nått i din blogg o länkar hit så går det ju fortare att komma fram till 3000....*hehe*   det är den svarta räknaren som jag går efter  ( vet inte hur jag får bort den andra...)



sååå jag säger nu lycka till..!!

Kommentarer
Postat av: AnnaKnin

Jättefint tyg, jag tar gärna en lott! :-)

2010-01-31 @ 09:47:31
URL: http://annaknin.blogspot.com
Postat av: Altariel

Fasen också att jag inte hann med at köpa det innan du la upp det här, men jag håller tummarna för att jag ska ha lite tur... ;)

2010-02-02 @ 12:09:17
URL: http://altariel.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0