för scrap-ateljen

hittade en underbar skiss hos scrap-ateljen...( ja jag gillar ju verkligen utmaningar..) och så "vågade" jag ta tag i mina maja papper...  äntligen...jag rev isär det ena pappret o sydde ihop det med floss..men j-ar vad det var besvärligt å få till det bra...annars så är det massor med fluid chalk..en prima kvist , en sööt liten fjäril ( ett ebay fynd) pearl maker ,  kanske det är lite för "mesiga" färger när det är ett svartvitt kort..men nu bidde det så..





 

trevlig helg på er allihopa!!!


ps. det vore trevlig om ni lämnade ett ltet avtryck här så jag kan kika in hos er oxå...ds.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!

Ramlade in här på ett litet bananskal från scrappiz när jag såg att du också var med i julklapps-swapen. Alltid roligt att kika runt i andras bloggar. Många fina lo:s du gör! Riktigt bra tips det där med egna swirlar. Har gjort ett par försök på egna jag med men det är ju förfärligt svårt så detta ska jag ta till mig!!

Ha en bra dag!

Mvh Mia

2009-09-21 @ 23:09:54
URL: http://miaspysselhorna.blogspot.com
Postat av: Pär Larsson

Hej.Undra om jag är rätt nu. Kan det vara Birgitta som hette Larm tidigare?

mvh Pär Larsson

2009-09-24 @ 00:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0