for whiff of joy challenge

i just looove this stamp from whiff of joy ,still using my old paper...and painted with promarker and polychromos
this card is after a sketch at whiff of joy challenge



å så måste jag slå ett slag för lite välgörenhet...ringer ni detta nummret 099-32117 så skänker ni 9 kr. till rädda barnen , på pyssel.net är det just nu en massa auktioner för rosa bandet och bla kommer det att komma en tårta min mamma virkat...så jag tycker ni ska kika in där o se ifall det finns nått att bjuda på...

nu ska jag fortsätta kämpa med inbjudningskorten /tjingeling

Kommentarer
Postat av: Jane

This is gorgeous! Beautiful colouring and love your papers! thanks for joining us at WOJ, hugs, Jane x

2009-10-07 @ 16:55:41
URL: http://janeslovelycards.blogspot.com
Postat av: Bev

What an adorable card, love the papers and wonderful detail x

2009-10-07 @ 22:26:27
URL: http://bevscrafts.blogspot.com
Postat av: Anonym

This is such a beautiful card, your colouring is fantastic . thank ou for joining us at whiff of joy.xx

2009-10-09 @ 19:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0