mr blue eye

denna är efter månadens skiss på scrappiz....jag suger verkligen på att fotografera..är det ingen som har några bra tips till mig..??

fotot är coolt men det känns som jag inte riktigt får fram ögat ialla fall...


fick ett annat ryck o gjorde ett halsband!!!  jag har ju legat i svininfluensan så jag får väl skylla på det...



har även gjort ett enkelt kort och jag har använt mig av misscutiepie´s underbara tickets o bårder...det är helt fantastiskt att hon göra såna här grejer o dessutom delar med sig av dom GRATIS!!! fram för fler såna här givmilda människor


jag har även gjort en ask..men fotot var så suddigt så jag får försöka ta nytt....



detta är en swap jag sorterat...

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0