lite nytt ialla fall..

ja här är det 5:e veckan som vi VABbar ...förra veckan var det Emil som opererade sig o denna veckan har jag 2 barn med den berömda influensan....vi hade ju även 40 årskalas här i Lördags o den var lyckad trots allt innan...

men igår satte jag mig o knåpade ihop en tändsticksask till jultävlingen på stämpelsnack...MEEEEN vad det är svårt att fota i detta vädret..o med blixt funkar det inte alls...så färgerna är ju sig inte rättvisa...det är både 3D lack på bären , guldstickles runt om o chalkat med guld...men inget syns...




gjorde även ett bokmärke för ett tag sen o gav bort...



men jag har skrivit ut en del skisser/utmaningar ( jag gillar när dom pågår 1 månad ) så nu ska jag sätta mig göra en  LO
tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0