efter en skiss

igen ..*s*...det är så kul med utmaningar denna gången hittade jag en fin skiss hos scraphuset som jag satte tänderna i...
jag vände skissen upponer...å så här blev den



har ni nån sida ,eller om ni ramlar på nån , där dom har lite roliga skisser o utmaningar så tipsa mig...det behöver absolut inte vara en tävling med pris utan det är så skoj ändå med utmaningar o se hur alla tolkar dom olika...

jag har även lite grejs ute på tradera , b.l.a twinklar o primarosor...lägger ut mer alleftersom...
nu ska jag gå o sätta tänderna i nooks senaste paket , som är mitt näst sista därifrån , har hittat ytterligare en rolig skiss ...

Kommentarer
Postat av: ronjabus/Anna

Jätte fin LO! Vad aktiv du är! Mitt Nookpaket kom också härom dagen. Men jag har inte bestämt mig om jag ska behålla det...

2009-03-10 @ 21:26:18
URL: http://asanden.se
Postat av: lillis70

Vilka läckra papper och dekos du har till den här fina LOn!!!

2009-03-19 @ 10:49:14
URL: http://lillis70.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0