vart tar tiden vägen!!!???

läste häromdagen nån ( minns inte vem) som sa att "1 barn är inget barn , 2 barn är en massa barn"...jaha....

fråga mig o jag tycker att 2 är väl inget...kom igen o säg så när du har 4 .....herre jösses....maj o halva juni finns ju bara inte...alltså...det är utvecklingsamtal , vårfester , fotboll varenda helg..man ska passa tider hitodit ( ja jag har glömt en hel del....en dag stod jag vid tures dagis när en fröken sticker ut huvudet " har du glömt utvecklingsamatalet med Folke??" jajemen det var bara att rusa upp dit där dom väntat i 20 minuter på mig...)..man ska vårstäda trädgården..man ska hålla efter huset inne oxå o alla vardagliga sysslor...köpa avslutningskläder...dessutom ska man sköta sitt jobb...o förhoppningsvis sova lite oxå..
men nu hoppas jag att det ska bli lite lugnare..i helgen är det vårens sista matcher...o nu är det sommarlov...

 för det känns så här just nu....

nåja så här glada var mina små igår inna skolavslutningen , dom ser ut som 2 maffiabossar




för några veckor sen var jag lagledare för Folkes klass i klassfotbollen...vilken dag!!! vädret var underbart o vi var obesegrade


vi hette Ola Grå´s hjältar....för det gråa spöket på bilden är Ola , klassens spöke som brukar få följa med nån i klassen hem o så får man skriva i hans dagbok vad han fått vara med om...Folke är han i mitten med illgröna fotbolls skor ( storebror har ju såna o då vill man ju ha samma)


så här ser målgesten ut...Folke gjorde 3 mål

ja är SÅÅÅÅÅÅ pysselsugen!!! men det finns lixom bara inte just nu...har 3 halvfärdiga LO`s på mitt bord....borde göra ett kort till min svärfar som fyller 80 på måndag....*aaahh*..finns ingen tid...

Kommentarer
Postat av: ronjabus/Anna

Jag undrar också var all tid tar vägen... Och visst är det så att när man sätter sig för att scrappa så kan man inte ha massa annat som hänger över en...

Vilka härliga foton!!

2009-06-12 @ 21:27:15
URL: http://www.asanden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0