ååååkejjj...

här kommer mina 10 i topp...eftersom jag gör minst lika många kort som LO så har jag helt enkelt gjort 2 listor....vi börjar med korten...och det är ingen ordning på dom utan dessa 10 är mina favoriter..ingen mer eller mindre än nån annan...

this is my best 10 list...firts my cards..












and heres my LO...












sen tänkte jag ha liite nyårslöften oxå...jag ska försöka att INTE titta på vad andra gör så mycket...det är så mycket man vill ha då...jag måste använda det jag har mer...och komma ihåg att skriva datum ..
bloggen kommer att uppdateras på måndagar antagligen ( skulle man nu få ett DT uppdrag så blir det oftare)...tja...det var väl mina löften...har ni några???

Kommentarer
Postat av: Catrine

Vad mycket fint du gjort!

Vill bara tala om att jag länkat till din blogg, har ju snott din idé om tavelisterna till Lo´s.

Kan du träffas i Skara den 25/1, om det är ok med lokalen?

2009-01-02 @ 18:50:38
Postat av: Michaela

Oj va mkt fint du gjort under året Bittan!!

Ha ett riktigt gott 2009 nu! kramar Michaela

Postat av: marit

Oj, vad mycket fint!!

Jag har också en lista i min blogg =)

2009-01-03 @ 10:48:02
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Lim

Oh WOW.. Beautiful cards and layouts..Including the finger one, LOL



Hugs,

LIM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0