väntan är över!!!

nu har den kommit...min SLICE...det första man gör är ju misstag...men dom lär man sig ju av....
jag kletade på lim o smackade på pappret med en gång....gissa om det satt fast    *s*
jag som alltid hånar min man för att han inte läser instruktioner...



ibland har man "tur i oturen"....igår när jag kom till dagis låg det en liten sjuk kille o sov på soffan...ånej tänkte jag först..men senare så var det inte så dumt ialla fall...dels slipper jag jobba dagtid på fredag ( jag jobbar ju natt ) o sen så är det ju CC på scrappiz !!! så jag har nästan gjort färdigt mitt första bidrag...jag kommer snart o lägga upp det här + 1 LO jag gjort efter skissen hos scraphörnan...dom ska bara torka till lite...

så nu ska jag sätta mig framför TV;n o pyssla samtidigt som det är en massa skidåkning på tv-...vilken tur att man kan kombinera sina 2 stora intressen , sport o scrappa...

till sist ett gott råd...KÖP EN SAAB!!! (o rädda mitt o tusentals andra jobb)  

Kommentarer
Postat av: marit

Bättre än när vi skvätte lim över hela köket på fotbollsklubben i alla fall hahaha...



Spännande att få se nya LOn =)

Har du sett mitt nya tävlingsupplägg.

Har just ritat skissen, men den är ju hemlig för dem som inte shoppar ;-)



Nu ses vi snart.

Jag har ju en liten lottvinst till dig som ligger här och väntar =)



Kram

2009-02-20 @ 00:48:40
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com
Postat av: catrine

Grattis till din nya kompis!

2009-02-23 @ 16:03:08
Postat av: Michaela Lejonberg

Grattis till slicen!! Väntar fortfarande på min!! va jag längtar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0