till CC på scrappiz

ja jag fick ju lite gjort ialla fall...


har bara använt en vit bazzill o promarker...och LO:n ska vara som en kladd...


denna var efter en skiss , färglagt med promarker o MCP  massa bling ,minirosor o en egengjord pin

ska på scrapträff i skövde på lördag o den ser jag fram emot :-)  o så ska jag ha ljusparty här på söndag...är det nån som vill komma så är ni välkomna :-)

annars så är det inte så roligt , för 2 veckor sen fick vi veta att 99 st. skulle varslas på mitt jobb,,o det är ca 1/3 av personalen...nu är det tydligen klart vilka det blir ,så nästa vecka får dom berörda besked , jag är nog inte bland dom MEN min syster antagligen :-(  o så läggs nattskiftet ner så jag har bara 3 nätter kvar o sen blir det skift för mig...*VILL INTE!!!*  jag har jobbat natt sen 2000 o trivs sååå bra med det..har byggt upp livet kring detta så det kommer att bli en stor omställning för hela familjen...dessutom sämre lön o mer arbete...menmen..jag ska vara glad så länge jag har jobb...blir det ett varsel till så ligger jag nog väldigt risigt till...

ha en trevlig helg allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Catrine

Fy, så trist. Men försök attse ljust på saken att du iaf har ett jobb. Klen tröst kanske men iaf ett försök.

Glöm inte att skicka din adress och personnummer pså jag kan få iväg listan till Medborgar skolan.

Catrine

2009-03-03 @ 16:12:43
Postat av: Catrine

Fy, så trist. Men försök attse ljust på saken att du iaf har ett jobb. Klen tröst kanske men iaf ett försök.

Glöm inte att skicka din adress och personnummer pså jag kan få iväg listan till Medborgar skolan.

Catrine

2009-03-03 @ 16:13:24
Postat av: Catrine

Men hu vad knäppt, nu blev det dubbelt av min komentar. Första ggn behövde jag inte skriva in bokstäver så jag trodde inte att det blev nå´t. Och här kommer ännu en från mig ; )

2009-03-03 @ 16:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0