jag blir TOKIG!!

har installerat photoshop på denna datorn o försöker nu installera skrivaren...men det går inte!!! men jag har ju haft den installerad på denna datorn förut...blir tokig...jag som såg fram emot att få skriva ut foton själv...:-(

jag har försökt mig på att göra en variant av tag kort...detta är öppningsbart..har inte fotat det öppen för jag har inte dekorerat innsidan...jag känner mig inte så nöjd med detta...




gjorde även ett kort till Folkes klasskompis , det var kalas ,,måste försöka gjöra ett gäng kort för det kommer nog att vara en hel del kalas framöver...men det är så svårt med grabbigare kort...till dom i 8 årsåldern...


Kommentarer
Postat av: marit

Jo, men åååå, det är ju superfint kortet!!!



Det ska du va nöjd med!!

Ses snart =)

Kram

2009-02-11 @ 23:53:23
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Caisa



Det var ju jättefint! Bra att göra en hög inför alla kalas och bara lämna plats för namn.. pojkar i den åldern älskar väl,robotar, döskallar, monster å rymd varelser.



Kan man kanske göra ett collage av tuffa grejer ur leksakskatalogen eller från internet? Syrran pojk är tokig i Gormiti (monster i de olika elementen) jag tänkte skriva ut lite gubbar från deras hemsida och ha med på hans kort..



lycka till!

2009-02-17 @ 08:09:19
URL: http://zopikas.blogspot.com/
Postat av: NetteR

Tittat runt i din blogg och det finns verkligen mycket fint att titta på!

2009-02-23 @ 21:59:01
URL: http://netter.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0