min oturskille...nr.2

i går upptäckte jag att han fått utslag , men han är inte sjuk....idag är dom ännu värre men det finns ju SOM VANLIGT ingen tid på VC förräns imorgon och han kan ju inte gå till dagis eftersom vi inte vet vad det är...jag var o visade han på dagis men dom hade ingen aning om vad det är...är det nån som har nått tips på vad det kan vara???
först är dom vita o sen blir dom röda...han har haft vattenkoppor och jag tycker inte det ser ut som det....







min minsting är en riktigt oturskille...i torsdags så ramlade han först på dagis o har ett sår o blåtira på ena ögat...senare på kvällen cyklade han omkull...och slog sönder sig i munnen , 2 tänder är lösa...den ena av dom har varit lös förut så den var redan lite missfärgad...och tyvärr syntes det på röntgen oxå att den var skadad innan...så nu hoppas jag bara att den permanenta tanden kommer att vara ok...han är ju 5 år så han kommer ju snart att tappa den...
jag är så glad att jag är stenhård med att han ska ha hjälm för den vara ganska rejält skrapad i fram...( ja alla häromkring är inte lika hårda på att barnen ska ha hjälm)

Kommentarer
Postat av: lenalandis

JAg tycker det ser ut som urticaria. Gå in här och läs

http://www.lg.se/templates/Page.aspx?id=2247.



Kanske en biverkan på en infektion i såren han har.

Sök jourcentral om det kliar för mycket.

Hoppas det snart går över med hjälp av allergi medicin. Kyla kan lindra klådan.

MVH

Lena

2008-09-08 @ 17:48:13
URL: http://lenalandis.blogg.se/
Postat av: Camilla Millas

hej ville bara komma med ett tips att du anmäler till sin minstings försäkringsbolag att han gjort illa tänderna så det finns med någonstans om det mot förmodan skulle vara så att han får något problem med dessa tänder i framtiden. Ja, jag har sålt försäkringar..*ler.



Ha det så gott och krya på er därhemma.



Kram kram

2008-09-18 @ 10:34:49
URL: http://millaas.blogspot.com/
Postat av: Malin

Å jisses vilken fläskläpp! Stackars liten! Och den större med alla utslag! Vilken otur ni har=(

2008-09-23 @ 21:09:59
URL: http://majamelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0