LEEEEDIG!!!

yes..jag är ledig i 10 dagar nu...heeeelt underbart

d

denna har jag gjort till pysselpassions IDOL tävling v.2 man skulle ha lager på lager , mönstrat ,lacecardstock,sicksack , bling och så skulle det vara om söta killar eller girlpower...
jag har använt 6 mönstrade pappaer lager på lager o sen sytt skarvarna med sicksacksöm
klippt ut siffrorna från en lace där jag målat 2:an med acryl metallic och en massa 3d-lack , även swirlsen har fått metallic lack men stickles istället för 3d-lack  , fotomattan o bokstäver är bzzill bling  ,inte vann jag nått med den men jag är ändå riktigt nöjd med denna....



och jag hann även med bonusutmaningen...där temat var STJÄRNOR...färglagt med promarker , och jag har highlightat en del av stjärnorna på bakgrundspappret med stickles , inte heller denna vann jag nått med...ska bli spännande o se om jag kommer upp på top25 listan...

så ikväll ska vi på spökvandringen här i skara...jag säger bara har ni möjlighet att åka till skara så GÖR DET!! det är eleverna på estetprogrammet som ordnar detta varje år i fornbyn och det är helt fantastsik gjort av dom...det pågår idag o imorgon lördag...efter 19:00 är det extra läskigt så då är det åldersgräns 11 år , jag har inte varit på den sena utan jag o barnen tycker det är tillräckligt läskigt ändå ,

ha en trevlig helg sllihopa!!!

Kommentarer
Postat av: ronjabus/Anna

Skitsnygga båda två! Hur är texten gjord på kortet? Stämplat?

2008-10-24 @ 16:22:14
URL: http://www.asanden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0