VARFÖR:::

alltså...vilken år detta har varit...kan man inte bara stryka detta året från världshistorien...å denna veckan har varit jobbig...när jag åkte hem från träffen i lördags ringde min man o berättade att min mormor fått en stroke o låg på sjukhuset...som tur var repade hon sig snabbt..( ja hon är en riktig krutgumma) ..i förrgår vaknade jag av att dom sa på radion att det varit skottlossning på #"¤#skolan i skara .japp min son går på den skolan...jag rusade upp ,helt förrvirrad o ringde emil...men han visste inget , han var i skolan o hade lektion...som vanligt hade medierna förstorat upp det..men jag var ändå väääldigt skakig i flera timmar...jag såg framför mig alla dessa skräckscener man sett som hänt i Usa o Finland..*burr*...
skulle sen skicka mitt bidrag till stämpelstafetten .men den ena färgen ville inte visa sitt rätta "jag" och jag kan bli diskad om jag har "fel" färg...men vi lyckades nog få till en bra bild till slut...
och i natt så står det en lapp om att det ska vara stormöte kl. 14:30...dom ska stänga av alla maskinerna o receptionen/växeln...å detta har ALDRIG hänt att dom stänger av maskinerna för ett möte...vi har redan haft många uppsägningar och nu befarar vi kanske det värsta...att dom stänger skarafabriken..*suck*...nån som har ett jobb till mig??
jag är nogrann , arbetsvillig,lär mig gärna nya saker , kvalitetsmedveten ,punktlig , HÖG arbetsmoral ( jag vill göra rätt för mig) , snart utbildat skyddsombud..ja ..kan det bli värre nu eller..??
nää jag ska försöka tänka som min syster gör ( vi jobbar på samma fabrik) att vi ska se detta som en MÖJLIGHET att göra nått annat...näpp nu ska jag FÖRSÖKA sova hoppas ni andra har det bättre...

Kommentarer
Postat av: Camilla Millas

Usch va jobbiga saker du råkar ut för!! kramar om.



Min dotter blev jätteglad för bokmärkena som kom igår!

Tuuusen tack:).



Ha det så bra!



Kram kram

2008-11-06 @ 07:47:10
URL: http://millaas.blogspot.com/
Postat av: Ingela (Astra)

Hej!



Usch din stackare...du har verkligen haft mkt om dig denna veckan. Hoppas det blir lite ljusare för dig och att mötet går bra, ska hålla tummarna :-) Vi ses på "snacket"!!!



Ha en bra dag!



Kram Ingela

2008-11-06 @ 11:08:55
URL: http://scrappeliscrap.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hoppas mötet gick bra, tänker på dig. Massor av kramar till dig!!

2008-11-06 @ 15:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0