vilken sporthelg!!!

jag är ju sporttokig om nu nån missat det...och igår var jag o mina 3 största pojkar i göteborg , scandinavium och tittade på frölunda mot HV71...jag är ju ett STOOORT HV fan och har varit det så länge jag minns..och mina barn är frölundafan ( tja jag har väl brustit i uppfostringen nånstans image189image190)...men vilken stämning det var i scandinavium!!! jösses !! image181det var första gången ( men DEFINITIVT inte den sista)som jag var på en elitserie match...TYVÄRRR vann frölunda , i förlängningen men det var en ruskigt jämn match...men jag som hade sett fram emot att ÄNTLIGEN få köpa en HV mössa..men det fanns inte en endaste Hv pryl att köpa..så det blir till o åka till jönköping på nästa match...sen var det raka vägen hem å se småkronorna...JÖSSES (igen) vilken spännande match...jag fick se den i sovrummet för maken tycker inte sport är så viktigt. image180..men när dom satte 2-2 med 38 skunder kvar så skrek jag så alla kom springande å trodde det hänt nått...och jag tror aldrig jag har tyckt sååå synd om några som småkronorna när canada satte målet i förlängningen , för dom hade ju såååån press på canadas målvakt ..men det ville sig inte...
och charlotte Kallas bragd idag då...JÖSSES ( för 3.e gången) jag har ju själv tävlat i längdskidor ,(men det kan man inte tro...)men när hon gick om finskan i backen där så hoppade jag o skrek igen , fast nu var jag själv hemma ( undra vad grannarna tror om mig image183) och på pysselfronten då..?? jodå..jag håller på med en LO men just nu är det myycket sport image187...men det kommer...snart..sist men inte minst..en bild på min favorit o idol...HV71:s målvakt Stefan Liv..han är inte bara en duktig målvakt...han är vacker att se på oxå...
image188

Kommentarer
Postat av: Michaela Lejonberg Hjorth

Vi såg oxå matchen mellan sverige och Kanada. Vi tjoade också rätt bra när Sverige fick in 2-2 målet. Grannarna undrade nog vad vi gjorde... de tittade nog knappt på matchen (de över oss är från Irak eller nåt och de brevid oss är en norrman gift med en thailändska).

Ha det bra Bittan så kanske vi ses snart!

2008-01-07 @ 10:01:42
URL: http://lejonberghjorth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0