utmaning

badanak har ju en utmaning i sin blogg att man ska fota sitt kyl o frys...å inte är mina direkt kul att se på...image199
dom är ju av aluminium så dom är inte magnetiska...men jag gillar det skarp..för jag vill inte ha en massa grejs där på...image202

utan jag har min "viktigt planering" ( vet inte vad jag ska kalla det) där jag står med ryggen o fotar kyl o frysen o den ser ut så här...varje söndag går jag igenom pappren som hänger under ( 1 krok till varje barn) och skriver upp vad som ska hända i veckan.., eftersom jag inte kommer ihåg nått längre så är dett LIVSviktigt för mig just nu..

image203

sååå nu vill jag utmana er att visa upp eran familjeplanering...hur har ni ordning på viktiga papper o saker som ska hända?? kanske har ni superminne o inte behöver sånt här..såå nu ser jag fram emot att få se hur ni organiserar er... image204

Kommentarer
Postat av: Kattis

Anslagstavlorna var ju hur fräcka som helst. Vart har du köpt dom?

2008-01-30 @ 18:33:07
Postat av: Anita

Tack för kommentaren i min blogg. Kul med nya kontakter. Har tittat runt lite i din blogg, så mycket fint du gjort. Har du hållit på länge?
Ja anslagstavla har jag alltid haft, med 5 barn går det ju inte att komma ihåg vad alla ska göra.
Nu är de tonåringar och har var sin plastficka med papper och får komma ihåg sina egna saker..

2008-01-31 @ 21:54:18
URL: http://anili.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0