en dörrkrans

ja jag fick faktiskt till en dörrkrans...få se hur länge den sitter kvar...


även Folke gjorde en krans som vi ska sätta på hans dörr...



och Ture gjorde en "jul låda" hade ju ingen mer krans till han...



vi gjorde även tvålar o  ljus igår..så ture ska slå in tvålarna o ge bort i julklapp..

måste bara visa Folkes självporträtt i verklig storlek...fröken ropade in mig när han hade gjort den för den är såå lik...när han gjode den var han så långhårig , han är nyklippt nu...å han har en ljus slinga i håret..
han hade en ED HARDY tröja på sig när han gjorde porträttet o han har verkligen ritat alla detaljer ( ed hardy har ju mycke detaljer på sina kläder) tyvärr fick jag inte till nått bra foto så man ser allt...o skärpet har han fått till såå bra...o cykelhandskarna...riktigt kul att mina barn är lite kreativa , men det kanske går över...dom är ju trots allt väldigt grabbiga...



Kommentarer
Postat av: marit

Shit, vad fina kransar!!

Och lådan med!



Vill också göra krans, men jag får nog ta mig till torget och köpa en...



Kramis

2008-12-19 @ 13:07:07
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0